IntrebaRi frecvente

Tot ce trebuie sa stiti inainte sa incepem colaborarea!

Ce este aceasta hartie!?

Incercati sa o parcurgeti, fiindca are foarte multa informatie GRATUITA despre nunta. Dvs pierdeti daca nu o cititi, noi nu castigam nimic, este doar un mod de a educa mirii despre nunta!

La ce ma ajuta informatia de aici!?

Veti intelege ce inseamna un serviciu video- foto sau dj de calitate. Veti avea ceva mai multa informatie decat dintr-o fotografie frumoasa oferita de cineva . “In fata poate fi gardul si in spate leopardul”. Veti castiga, fara niciun efort, informatia necesara pentru a realiza un eveniment deosebit, daca aveti rabdarea sa cititi!

Daca am intrebari suplimentare , cum ma pot documenta!?

Fie te alaturi celor cateva mii care ne-au contactat pentru o prezentare, fara nicio obligatie , fie ne gasesti pe internet cu tutorial video de prezentare! Ne gasesti oricand la telefon!

De ce trebuie sa tin cont la fotograf?
  • Fotograful sa fie implicat in eveniment, sa vorbeasca , sa va indrume, sa aiba initiativa
  • Trebuie prelucrate cromatic (coloristic) toate fotografiile , nu doar cele din fotobook
  • Fotograful sa explice mirilor ce au de facut in sedinta foto (aici se vede deosebirea dintre un fotograf de varf si un amator). Fotografia cu mamaita este aceeasi, insa ceea ce cauta un fotograf profesionist in fotografia artistica difera de la cer la pamant fata de un entry level J
  • Este obligatoriu aparatura de backup,nu ca aparatura de varf joaca feste. Doar ca principiu!
  • Imbracamintea si personalitatea (ca sa nu spun comportamentul) sa fie impecabile
  • Fotogaful sa aiba aparatura de varf, ex: noi tragem cu Nikon D810 si obiectivul principal fiind un Nikon 24-75 f2.8 (costul doar aparatului, fara restul de echipament si backup este de 17.000 lei ), investitia cu totul pe foto depasind 28.000 lei pt un singur fotograf!
  • Fotobookurile trebuie machetate profesionist, sa fie de calitate, eventual de piele!
De ce trebuie sa tin cont la videograf:
  • Videograful, din pacate, nu poate vb prea mult, ca fotograful, fiindca il veti auzi pe filmare. Insa, asta nu inseamna ca nu trebuie sa fie foarte implicat in eveniment! Va trebui sa isi faca simtita prezenta pe toata durata nuntii. Mare atentie ca sunt multi videografi care nu se misca de pe scaun la restaurant, decat daca ia foc localul :))))))). Un bun videograf va filma tot ce este important de la eveniment, fara a plictisi!
  • asemenea fotografului, imbracamintea si personalitatea sa fie impecabile!
  • In montajul final al videografului sa se regaseasca clipul video diamic si artistic, momentele de intro, interviurile cu invitatii si familia, montajele de la sedintele artistice si de la pregatirile mirilor (vezi mai jos ce inseamna fiecare la “Despre montaje video”)
  • Materialele sa fie obligatoriu in HD, pe blurayuri sau pe stik de 64G (vezi discutie cum sunt predate materialele digitale )
  • Videograful trebuie sa aiba echipament auxiliar pt ajutor: steadycam, monopied , trepied cu dolly, lampa lumina reglabila balans alb, microfon pt interviuri , slider video etc
  • Este obligatoriu aparatura de backup, ca si principiu
  • Videograful trebuie sa aiba aparatura de varf, obligatoriu Full HD, ideal 4k
De ce trebuie sa tin cont la DJ:
  • In primul rand, pune mai mult decat muzica, anima petrecerea! De aceea trebuie sa vb la microfon , sa faca o prezentare frumoasa mirilor, sa stie sa intervina cu fler intr-o negociere la furatul miresei etc
  • Este obligatorie aparatura de backup si banuiesc ca toata lumea intelege de ce!
  • Imbracamintea , bunavointa si comportametul sa fie exemplare
  • Gusturile muzicale sa fie de calitate si pe placul auditoriului de la eveniment
  • Echipamentul sa fie profesional si de calitate, sa redea bine si sa fie indeajuns de puternic(vezi discutii dj)
  • E punctual si cu o ora inainte de a veni mirii la petrecere sa fie cu muzica pornita (cu 2 -3 ore inainte de a veni mirii pentru a instala aparatura si schela de lumina)
  • O petrecere reusita se bazeaza pe spectacol iar spectacolul este facut de efecte disco (vezi efecte disco)
  • Un dj&mc profesionist va sti sa adapteze muzica dupa gustul invitatilor in asa fel incat sa ii atraga in ringul de dans, va sti sa lege muzica in asa fel incat exista ruperi de ritm etc
Care sunt aturiile voastre!?
  • Calitatea sericiilor (si recomandare daca este cazul)
  • Avans mic, de genul 7% si plata la predarea materialelor (controlul calitatii )
  • Procesarea materialelor rapida, trecuta in contract 12-15 zile, fara intarzieri din cauza noastra!
  • Complexitatea pachetelor si personalizate dupa nevoia clientului!
Cat este avansul la voi!?

La noi avansul este de 7-10% din valoarea contractului, plata serviciului video-foto  se face la primirea materialelor. Este un lucru extraordinar fiindca aveti astfel controlul asupra calitatii serviciilor!

Plata la DJ&MC se face dimineata, dupa terminarea petrecerii,  dupa ce ati vazut ceea ce facem!

Aparatura VS oameni! Ce sa aleg!?

Amandoua!!!! Pentru un eveniment reusit ai nevoie obligatoriu de amandoua. Este ca la o cursa de masini, degeaba ai pilotul bun, daca merge cu loganu’ sau degeaba merge cu Ferrari, daca soferul nu stie sa conduca ! Am vazut multi fotografi debutanti care, desi aveau aparatura buna, tineau aparatul pe auto sau imaginatie si implicare 0, cat si “profesionisti “cu cate o rajnita de camera J

Eveniment reusit =  profesionist + aparatura de varf

Cine sunteti voi!?

Noi suntem o agentie media, orientata pe tot ceea ce inseamna evenimente (nunti, botezuri, corporate etc).

Scuzandu-ne lipsa de modestie, ne consideram in top 5 agentii media (orientate pe nunti) din Romania.

Suntem 4 echipe de video-foto si 3 de DJ.Suntem numarul 1 la serviciile complete video foto si dj  Suntem acreditati pentru Productii Cinematografice, suntem fotografi profesionisti si avem si licenta pentru DJ.

Intr-un cuvant, oferim servicii profesioniste legale, acreditate pentru tot ceea ce facem!

PS: Nu va luati amatori la nunta!

Care este portofoliul vostru!?

Ceea ce facem gasesti pe site la sectiunile foto,video si DJ. Avem un portofoliu de peste 1.100-1.200 de evenimente realizate in decurs de 10 ani. Avem clienti din toate categoriile sociale, de la persoane publice, pana la oameni normali care vor sa faca un eveniment frumos.  In momentul de fata onoram undeva la 130-160 de evenimente pe an. Pentru a vedea in detaliu portofoliul, va vom oferi gratuit un dvd!

PS: Daca nu vom fi noi alesii D-vs, nu platiti avansuri mari sau serviciile inainte, unii romani mai lasa de dorit.. 🙂

In cat timp predati materialele?

La noi este trecut in contract ca predarea materialelor se face in 12-15 zile sau chiar mai repede. Avem 8 statii de procesare implementate, 4 foto, 4 video! Procesarea video- foto dureaza 40 ore (20 foto, 20 video) adica 5 zile x 4 ore foto, 5 zile x 4 ore video. Mare atentie la fotografii cu termene lungi de 30-60 zile sau 90 zile. Cunosc cazuri in care au primit materialele dupa 8 -10 luni! ..:)))) |Nu inseamna ca daca termenele sunt lungi sunt mai pe indelete facute! Omul are nunta saptamana de saptamana , va strange 5-6 nunti in 2 luni, in calculator si atunci cand va primi presiuni de la client, le va “tranti” de dvd-uri doar ca sa scape. Un eveniment procesat de calitate inseamna capacitate mare de procesare, pe indelete facuta!!!

Cum putem discuta despre oferta voastra!?

Dupa ce am fixat intalnirea, noi va vom prezenta mai multe fotobookuri si albume. Ne alocam 1-2 ore pentru a discuta despre nunta si despre servicile de video foto si dj, daca este cazul!  Va vom lasa gratuit DVD-uri demo. Pentru a va convinge de calitatea materialelor noastre veti primi un dvd cu poze, unul cu filmari si unul cu petreceri cu DJ facute de noi. La intalnire va vom explica detaliat tot ce cuprinde pachetul care va intereseaza, vom vorbi despre botezul D-vs, pentru a intelege mai bine ce doriti si va vom consilia! Avand un puternic feedback despre nunti,va putem oferi sfaturi utile si avizate. Intalnirea nu are niciun fel de obligativitate, este doar o intalnire de a ne cunoaste mai bine!

Ce facem la sedinta artistica !?

La sedinta artistica echipa noastra se implica mult: venim cu ideile; va vom explica cum sa stati. Cheia succesului este sa faci mirii sa se simta bine in preajma ta si sa nu fie stresati. Bine, fotograful sa fie bun!  Daca sunt si prietenii cu voi (nasi, domnisori -oare, rude, etc) ii vom implica si pe ei in anumite fotografii. Nu trebuie sa fiti modele profi ca sa iasa totul bine, e nevoie doar de o buna comunicare intre fotograf si miri, fotograful sa vina cu ideile!

Se merita trash the dress!?

Categoric DA! In ziua nuntii mirii sunt fie stresati, fie obositi, fie au un program incarcat si nu au timp de poze, nu mai vorbesc de faptul ca mirii pot sa aiba “norocul” sa ploua! Cel mai bine este sa va asigurati prin “trash the dress”, o sedinta foto artistica deosebita, aleasa pe o anumita tema. Fie ca alegeti litoral, Ardeal sau locatiile propuse de noi, vom putea sa facem pe indelete toate fotografiile dorite!

Trash the dress este scump!?

Are un pret foarte mic! TDD va costa undeva la 90E la o locatie stabilita de noi (de obicei palatul Mogosoaia, etc ) sau 100-150 E + transportul la o locatie a voastra. Este un pret mai mult decat rezonabil pentru TDD-uri profesioniste. Daca nunta va costa la noi intre 550 si 950 Euro, un  TDD costa 100 Euro si se fac numai foto artistice. Nu este ok!? Sedintele  Trash The Dress international au onorariu o lei (sunt gratis ) pentru clientii nostri. De ce ? Fiindca noi incercam sa ne cream portofoliu international, consideram ca este un avantaj care face mai mult decat 300 euro castigati! Este un chilipir, nu veti avea cost decat cu transportul  nostru! Ex: un bilet la wiz pe Paris este 80 euro dus+ intors ! Noi deja avem TTD-uri in afara facute sau fixate!  Avem o extraoptiune ieftina de 150 euro TTD-ul in locatiile apropiate +fotobook piele mare , pt clientii nostri.

Daca dorim colaborare, cum procedam!?

Dupa ce ne-am cunoscut si dupa ce v-am prezentat oferta noastra, daca noi “suntem alesii”,  la urmatoarea intalnire, se face un contract, chitanta, stampila, fiind acreditati pentru ceea ce facem.

Cununia civila in alta zi presupune un cost suplimentar!?

Da, dar veti avea un cost, undeva la 100 Euro pentru Bucuresti si 50 euro pt Arges. Fiind din Pitesti, avem costuri cu deplasarea . Este un cost rezonabil care include doar costurile de logistica suplimentare (transport, plata suplimentara echipa etc). Daca civila este in ziua evenimentului este inclusa in pachet!

De ce trebuie sa tin cont cand aleg videograful/ fotograful !?

Un fotograf sau un videograf bun se cunoste imediat dupa portofoliul si dupa cunostintele tehnice despre nunta. Un simplu amator chiar daca vine cu cateva fotografii “nimerite ” si prelucrate, va fi doar mobilier la nunta dvs. :)) Un profesionist il simtiti dupa cum vorbeste, dupa sfaturile pe care vi le da si il veti avea implicat la nunta.

Cum ne alocam timpul din ziua nuntii, ca sa iasa totul bine pe video foto!?

Dragii mei, pastrati-va timp pentru sedinte si nu omiteti echipa de video- foto! Pastrati 30 min pentru machiaj mireasa,30 min sedinta cununie, 2-3h pentru sedinta mire si mireasa, in rest va vom indruma noi! Nu este necesar sa stiti tot, va vom explica tot ce aveti de facut de la civila, la obiceiuri, biserica, pana la aruncatul buchetului.

Ce locatii ne recomandati!?

Vorbim la modul general, pt. ca nu stim din ce oras sunteti. Clasica sedinta in parc de 30 minute este ok dar nu este de ajuns! O sedinta completa se obtine facand ceva mai multa diversitate. Adica, pe langa parc, este bine sa luati in calcul o zona arhitecturala (arhitectura exterioara a cladirilor, monumente, etc) , o fantana arteziana, cale ferata, zona de ruine etc.Ex. pt Bucuresti: Ateneul Roman, Fatada Muzeului de Istorie, tot ce inseamna zona Centrul vechi, Opera Romana, zone de cale ferata, fantanile de la Unirii, ziduri graffiti sau  zona hala deafectata, depou  locomotive sau  stadion , orice care va reprezinta etc. Ex pt Pitesti: Vila Florica sau Conacul de la Micesti sau Muzeul Golesti, calea ferata de la Podul Viilor, clasicul aerodom Geamana, parcul Strand sau Expoparc, luciul de apa din Zavoi , fatada Muzeului Judetean  sau Curtea de apel etc… Puteti veni cu propuneri si in urma consultarilor le putem aplica!

Cum sunt predate materialele digitale!? (spatii stocare)

Noi  renuntam la DVD-uri definitiv pentru ca pe dvd-uri nu poti pune HD-ul. Nu ai cum sa bagi elefantul in cutia de chibrituri! O filmare calitativa HD va avea nevoie de mult spatiu de stocare, spatiu care nu este de ajuns pe dvd-uri (4.7G) ci doar pe BluRay-uri (25G). Nu va bucurati ca cineva va da dvd-uri, pe ele va fi doar  SD (standard definition). Dintr-o ata lunga faci oricand o ata scurta, din ata scurta nu mai faci o ata lunga. Asemenea si filmarea: din HD poti oricand converti in SD, dar din SD niciodata in HD! O metoda noua este evenimentul pe stick-uri personalizate de 64G cu tot evenimentul. Orice televizor sau calculator are port USB!

Daca luam pe langa video-foto doar partea de efecte disco din pachetele de dj, se poate!?

Da, se poate. In cazul in care clientul ia video-foto de la noi, putem inchiria si efectele disco: masina balonase, masina ceata densa, tunuri de lumina, schela, lasere. Pretul va fi unul in jur de 160 Euro, in functie de ce anume luati de la noi. Oricum, toate acestea, la un pachet de DJ, costau pana la 600 Euro, deci pretul este unul foarte bun.

Luminile auxiliare in biserica!

Este un lucru foarte important lumina auxiliara din biserica! Nu poti face fotografie luminata, atat pe mirii care sunt in planul apropiat, cat si pe  pictura bisericii, care este in planul departat, fara lumini auxiliare. Un profesionist care se respecta, pt a avea fotografii cat mai bune, foloseste  lumini auxiliare in biserica! Discutati cu fotograful dumneavoastra despre acest aspect , la noi sunt implementate si gratuite la pachetul diamant!

As vrea fotomarturii, ce imi puteti spune despre ele!?

Fotomarturiile au un impact mare la nunta. Din experienta personala, daca clientul ia evantaie, borcanase de miere, etc, jumatate raman pe mese. Niciodata nu am vazut sa ramana o fotografie pe masa! Oamenii chiar le apreciaza! Sunt doua tipuri de fotografii : magnetice,  cele care se pun pe frigider si foto normale in format 10x15cm. Pretul la cele normale este 1 euro/buc, minim 50 iar cele magnetice 2 euro/buc, minim 50. O varianta la fotomarturii este cabina foto , foarte funny la un eveniment, insa ceva mai scumpa, la 250 euro.

Se merita pozele marturii la nunta!?

Decat sa dai diferite obiecte care nu sunt apreciate, mai bine oferi invitatilor o fotografie cu voi si ei! Oferta la o fotomarturie este undeva la 4.5 lei pe hartie foto si 9 lei cea magnetica, exact cat costa un simplu obiect marturie , insa impactul este mult mai mare. Omul va pastra fotografia respectiva si cred ca este un lucru minunat dupa trecerea anilor, atunci cand va revedea poza, sa isi aduca aminte de nunta voastra!

Pentru clientii care achizitioneaza de la noi video-foto sau dj avem preturi promotionale!

Ce este Cabina Foto!?

Cabina foto este o alternativa mai funny la fotomarturii. Costa in jurul la 250 euro  si se inchiriaza in medie 3- 4 ore! La cabina foto conteaza foarte mult sa fie fiabila ( sa printeze repede fotografiile : 30-40 secunde de la realizare) , sa vina dotata cu recuzita profesionista si diversa (aceasta da farmec fotografiilor) , iar fotografiile sa fie printate cu cerneala pe hartie de calitate!

Ce sunt interviurile!?

Interviurile se fac pe timpul si la finalul petrecereii. Actorii sunt, de obicei, parintii, nasii si prietenii apropiati. Fiecare va spune o urare, cum s-a simtit etc. E placut sa ai un nas care iti va spune o povata, un prieten apropiat care iti va spune cum s-a simtit la nunta sau unul un pic ametit care va spune cu farmecul unui om ametit o intamplare haioasa sau o prostie funny!

Despre drona!

Drona este e o chestie frumoasa la nunta. Se pot lua cadre frumoase. In special, este folosita la iesirea din biserica, la sosirea la local sau in sedintele trash the dress! Nu poate fi folosita eficient pe timp de noapte si in conditii atmosferice nefaste (ploaie sau vant puternic). Merita!Oferta noastra este de 150 euro la eveniment sau 50 euro la Trash the Dress  (TTD international doar daca biletul de avion este cu bagaj de cala)

Ce montaje video ar trebui la nunta ?!

Trailerul este un clip video dinamic cu cele mai importante cadre, montat pe o melodie  reprezentativa pt miri.

Acestia pot sa isi aleaga melodia , dar trebuie comunicata imediat dupa nunta, pana se fac montajele.

Montajele de intro sunt montajele de 30 secunde, cu care incepe fiecare capitol. Ex: la biserica va fi montaj cu linie melodica care va avea  un cadru general cu biserica, cum arata biserica goala, cum arata cununiiile, paharul si cupa, evanghelia , crucea,  apoi intra mirii. Ex: la local se face un montaj cu restaurantul, sigla localului, sala goala, florile de prezidiu, o masa aranjata, tacamul etc…. (vedeti montaje de intro )

Meniul video este meniul general din care se acceseaza sectiunea la care doriti sa intrati

Dansul mirilor: pe langa montajul normal se face inca un montaj artistic separat

Slideshow-ul este un scurt montaj dinamic din fotografii cu elemente de translatie intre ele

Interviurile sunt montate si  puse la  finalul petrecerii

Sedinta video este montajul artistic video din timpul sedintei foto.

Montaje de la pregatirile mirilor se fac la inceput, bineinteles, dupa ce mirii si-au alocat timp pt ele!

Cum procesam fotografia de nunta!

Este obligatoriu ca toata fotografia de nunta sa fie procesata integral. Vorbim de cromatica ei si nu de a papusi o mireasa. De asemenea, la cele mai bune fotografii sa se aplice filtre pe ele (cele mai cunoscute de dvs sunt alb-negru, sepia etc., in realitate fiind mult mai multe ). Este important ca fotografia sa nu fie intunecata (subexpusa), sa fie cu zone prea luminate (“arsa” in limbajul fotografilor – zone supraexpuse), sa fie blurata (defocusata) etc…

Daca vrem anumite melodii la nunta, le putem pune!?

Da! Preferabil este sa ni le dati inainte, sa stim gusturile D-vs si cum le vom insera in program. 

La noi se fac cam 1700-2000 foto pe eveniment , se proceseaza integral si best off-ul de fotografie (cam 400), pe langa varianta color se ofera si in varianta cu filtre aplicate. Noi procesam toate fotografiile din eveniment!

Cum este muzica pusa de voi!?

Muzica trebuie sa fie ritmata, pozitiva si sa se auda bine, in asa fel incat oamenii sa fie antrenati la dans!

Ce ne poti spune de artificiile vulcanice!?

Sunt multe de spus. In primul rand, artificiile vulcanice au aprindere, fie prin declansarea de la o telecomanda, fie manual. Cele la telecomanda sunt mai scumpe dar merita!

Artificiile profesionale nu scot fum, nu scot scantei incinse (se numeste flacara rece) -implicit nu ard mocheta restaurantului!

Dansul mirilor sau tortul miresei sunt momentele deosebite si ar fi regretabil sa nu fie intampinate cu mult fast de artificiile vulcanice.

Noi folosim artificii profesionale de calitate, care dureaza mai mult, au flacara rece, nu scot fum si sunt deosebite ca si effect, avand o inaltime de 2-2.5m

Pentru clientii care achizitioneaza de la noi video-foto sau dj avem preturi promotionale!

De ce imi trebuie la nunta efecte disco!?

S-au dus nuntile clasice in care mirele si mireasa faceau un dans si apoi lumea manca pamantu’ pana dimineata pe sarbe :)) Oamenii sunt din ce in ce mai sofisticati.

Ex.: una e sa faci un simplu dans de deschidere, alta e sa cobori lumina de pe sala, sa ai o schela de lumini si lasere, care sa dea frumos pe ringul de dans. Sa lasi o perdea de ceata pe podea, iar in aer sa pluteasca balonasele; in momentul culminant sa plece artificiile vulcanice; ce ziceti ,nu suna a altceva!??!? Pentru un program de muzica bun este esential un pachet disco complex. Diferenta la pachetele noastre nu trebuie facuta in functie de instalatia de sunet, ci de partea de efecte disco!!!!

DE CE DJ&MC de la noi?

VETI ASCULTA MUZICA DE CALITATE – fie ca vorbim de nunta, botez, sau orice alt eveniment, muzica trebuie sa fie de neuitat, familiara, incitanta, in ton cu solemnitatea momentului. Toate acestea vi le poate oferi un DJ cu experienta.

SOLUTIA MODERNA  pentru ca doriti diversitate, muzica live nu este primul criteriu pentru excelenta, iar melodia preferata vreti sa o ascultati in varianta originala.

PLAYLISTURI IN FUNCTIE DE GUSTURI  Alegeti un playlist propus de noi, sau ne oferiti repere generale despre preferintele dumneavoastra, de asemenea, indicati orice melodie in timpul petrecerii si DJ-ul va face pe plac.

SUNET DE EXCEPTIE  volumul sunetului se adapteaza la ritmul si evolutia petrecerii. Scapati astfel de migrene. Momentul este unic, muzica trebuie sa fie de calitate. Dar nicio reducere a cheltuielilor nu a suparat pe nimeni. Suntem DJ cu experienta. Vom utiliza PC si laptop, software dedicat si sistem de sunet din dotarea proprie. Transportul este inclus.

PRINCIPIILE NOASTRE:

VETI ASCULTA MUZICA DE CALITATE – fie ca vorbim de nunta, botez, sau orice alt eveniment, muzica trebuie sa fie de neuitat, familiara, incitanta, in ton cu solemnitatea momentului. Toate acestea vi le poate oferi un DJ cu experienta.

SOLUTIA MODERNA  pentru ca doriti diversitate, muzica live nu este primul criteriu pentru excelenta, iar melodia preferata vreti sa o ascultati in varianta originala.

PLAYLISTURI IN FUNCTIE DE GUSTURI  Alegeti un playlist propus de noi, sau ne oferiti repere generale despre preferintele dumneavoastra, de asemenea, indicati orice melodie in timpul petrecerii si DJ-ul va face pe plac.

SUNET DE EXCEPTIE  volumul sunetului se adapteaza la ritmul si evolutia petrecerii. Scapati astfel de migrene. Momentul este unic, muzica trebuie sa fie de calitate. Dar nicio reducere a cheltuielilor nu a suparat pe nimeni. Suntem DJ cu experienta. Vom utiliza PC si laptop, software dedicat si sistem de sunet din dotarea proprie. Transportul este inclus.

– Muzica trebuie sa se auda bine in ring, iar la masa oamenii sa poata conversa. Daca oamenii nu pot comunica, petrecerea este un fiasco!

– Un program echilibrat, succes garantat!

– Nimic prea putin, nimic in exces. Arta de a face un program muzical pentru o nunta sta in a difuza muzica diversa, fara sa fie un ghiveci!

– Nu poti multumi pe toata lumea – teoretic este adevarat, dar nu inseamna ca nu trebuie incercat. Daca fiecare invitat isi gaseste in programul meu muzical macar 2-3 melodii preferate, noi suntem fericiti!

– Nunta nu e discoteca – noutatile de ultima ora nu isi gasesc locul la nunti, decat in cazuri exceptionale. Oamenii vor sa asculte melodii pe care le cunosc si pe care le indragesc!

– Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ! Un program muzical ideal se construieste la fata locului, in functie de preferintele invitatilor!

Ce fel de muzica puneti la nunti!?

Suntem adeptii muzicii diverse. Nunta ramane nunta totusi ,cred ca 30%-50% va fi muzica populara de dans sau de masa (cand se mananca!) Facem programe din LATINO, OLD, ROCK’N’ROlL, DISCO NEW, BLUES, MANELE-doar la cererea mirilor, ARABEASCA-GRECEASCA, etc.

De ce DJ&MC la nunta!?

In general, DJ-ul nu vb la nunta, un lucru foarte rau. Pentru o petrecere reusita, DJ-ul trebuie sa aiba “speech”: sa faca o prezentare frumoasa mirilor la dansul de deschidere, sa fie un bun mediator intre hoti si mire, sa invite oamenii la dans, etc. Un MC este un entertainment-man la nunta, este persoana care va face petrecerea un succes.

Despre evenimentul Dvs!?

“PROGRAME MUZICALE INSPIRATE, SONORIZARI DE CALITATE!”
       Cel mai important la o petrecere, pentru starea de spirit si buna dispozitie, este, bineinteles, muzica si varietatea ei, in functie de preferintele invitatilor. Stim ca reusita unui eveniment depinde in mare masura de muzica si atmosfera creata! Pentru ca fiecare petrecere sa fie o reusita, noi am ales aparatura de inalta calitate si DJ cu experienta in domeniu. Oferta noastra pentru serviciul de sonorizare variaza in functie de spatiul unde se desfasoara petrecerea, nevoile si pretentiile dumneavoastra.
         Sarbatorirea unui eveniment special implica muzica si sonorizare de calitate superioara. In ajutorul dumneavoastra sosim noi, oferindu-va o ambianta sonora adecvata evenimentului sarbatorit (nunti, botezuri, cununii, aniversari, receptii, conferinte, seminarii, congrese, lansari de firme si produse, prezentari de moda, Craciun, Revelion, Halloween, Valentine”s Day, petreceri ale burlacilor, carnaval, bal, banchet, etc.).

        Cel mai important lucru este ca te putem ajuta in organizarea evenimentului tau, asigurand o ambianta muzicala deosebita. Consideram ca evenimentul clientului este unic iar muzica  reflecta personalitatea acestuia.
         Echipa noastra da dovada de profesionalism si seriozitate, dispunand de dotare tehnica de o foarte buna calitate si, nu in ultimul rand, beneficiind de suportul juridic necesar pentru desfasurarea activitatilor specifice. Va vom asigura succesul petrecerii indiferent de natura evenimentului, punand accent pe dorintele clientului, acordand multa atentie detaliilor si dispunand de o gama variata de genuri de muzica.

Dupa nunta!?

Ne intalnim sigur la botez!

DACA ATI AVUT RABDAREA SA CITITI TOT, CU SIGURANTA INTELEGETI CEEA CE INSEAMNA IN MARE SERVICIUL DE VIDEO, FOTO SAU DJ. Sunt sigur ca pe oricine alegeti, (noi sau altii) veti fi informati si in cunostinta de cauza,  veti face o alegere buna!

Contact

0730.210.756

contact@mediawedding.ro

Pitesti, Alea Teilor nr. 8

Vrei mai mult?

MediaWedding.ro

UnCopil.ro

DjBun.ro

FacNunta.ro

Serviciile noastre

  • Fotografie
  • Videografie
  • Sonorizare DJ
  • Formatii nunta
  • Filmare drona
  • Marturii foto
  • Schela efecte disco
  • Trash the Dress

Trimite un mesaj